Jak złożyć zamówienie w sklepie HEXO?
Masz dwie wygodne opcje składania zamówienia (niestety, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych):
1. Przez sklep internetowy
Krok 1: Wybierz produkt, który Cię interesuje
Krok 2: Ustaw parametry: np w przypadku kamizelek:rozmiar kamizelki, kolor kamizelki, nadruk, dodatkowe zapięcia itp.
Krok 3: Podaj liczbę sztuk
Krok 4: Kliknij Dodaj do koszyka
Krok 5: Sprawdź podsumowanie i kliknij Przejdź dalej
Krok 6: Wybierz: formę dostawy oraz formę przesyłki
Krok 7: Wybierz dokument sprzedaży: Paragon lub Faktura VAT
Krok 8: Wypełnij dane zamawiającego
Krok 9: Wpisz dodatkowe uwagi (np. tekst nadruku, info o wysyłce)
Krok 10: Dodaj plik z logiem (jeśli potrzebny)
Krok 11: Zaznacz wymagane zgody i kliknij Wyślij zamówienie
Dokonaj przedpłaty lub poczekaj na maila potwierdzającego z fakturą proformą z danymi do przelewu.
2. Przez e-mail
Napisz do nas na: info@hexo.pl
W wiadomości podaj:
- rodzaj kamizelki lub innego asortymentu
- kolor kamizelki kamizelki lub innych akcesorów
- załącz wzór nadruku lub opisz nam co powinno się znaleźć na kamizelce, gadżecie
- podaj dane do wysyłki, numer telefonu
- podaj dane do faktury VAT z NIPem - jeżeli nie - otrzymasz od nas paragon fiskalny
- poczekaj na proformę od nas i wizualizację do akceptacji.
Masz pytania?
Masz więcej pytań zadzwoń do nas 76 847 68 97 lub napisz na info@hexo.pl
Pomożemy.